Zakaj pošiljanje vzorcev ne more biti brezplačno

Ker za poštnino plačujemo podjetjem za pošiljanje, kot jim jo plačuje prav vsaka e-trgovina, in ker ne moremo kar tako dajati denarja. Brezplačnega pošiljanja ni. Vedno ga plačate. Nerealno je, da bi bila brezplačna dostava zagotovljena za naročilo, ki je tako nizko, kot je vrednost naročila za vzorce. Naše podjetje ne zagovarja te oglaševalske zvijače, ki jo včasih nad strankami uporabljajo podjetja, ki stroške pošiljanja skrijejo v maržo izdelka in se pretvarjajo, da dobite brezplačno pošiljanje. Tega ne dobite, temveč ga plačate v ceni izdelka, katerega cena tako razkriva, da je le umetno napihnjena s temi stroški, kar ne priča o kakovosti takega izdelka, temveč o njegovi poceni proizvodnji. Kakovosti izdelka torej ne plačujete v ceni izdelka, temveč za skrite stroške dejanskega pošiljanja, ki jih plača prodajalec. Noben prevoznik ne bo nobeni e-trgovini brezplačno dostavil na tisoče paketov.

Brezplačna dostava vzorcev
Giovani® je registrirana blagovna znamka in predstavlja najvišjo kakovost parfumov za perilo na trgu. Na trgu ne boste našli kakovostnejšega izdelka te vrste. Izdelujemo visokokakovostne izdelke, zato ne moremo vključiti realnih stroškov pošiljanja v maržo izdelka in se pretvarjati, da je "pošiljanje brezplačno". Ni, zanj plačujemo. Cena naših izdelkov odraža njihovo kakovost in ne dejanskih stroškov pošiljanja, ki jih plačujemo prevoznikom. Nimamo poceni izdelanih izdelkov. Brezplačna dostava ali pretirani popusti se običajno dajejo za nelukrativne, nizkoobrestne, težko prodajljive izdelke slabše kakovosti, ki jih trgovec ne more prodati, ležijo na zalogi itd. Takšnih izdelkov nimamo. Za našo blagovno znamko je veliko zanimanje zaradi njene najvišje kakovosti na trgu.

Ponujamo brezplačno dostavo za naročila nad 50 EUR, vendar ne želimo uporabljati oglaševalskih trikov na naše stranke z izrazi, kot je "brezplačna dostava", tudi za nižja naročila in tako zavajati stranke ali zmanjševati kakovosti izdelkov in ponujenih storitev itd.

Naša blagovna znamka si je stranke pridobila z visokokakovostnimi izdelki, pa tudi s hitro storitvijo. Giovani® je najhitreje rastoča blagovna znamka parfumov za perilo na slovaškem trgu in drugih trgih sosednjih držav. Nobena druga blagovna znamka parfumov za perilo po vstopu na trg ni rasla tako hitro kot Giovani®. V prvih devetih mesecih smo dosegli to, za kar so druge blagovne znamke potrebovale več let. Na trgu smo od decembra 2022. Želimo ohraniti svojo kakovost. Zato ste lahko prepričani, da pri nas plačujete za resnično vrednost in visoko kakovost. Kajti tudi kakovost ima svojo vrednost.

Običajna cena, ki jo vsaka e-trgovina z dobro izpogajano pogodbo plača najcenejšemu prevozniku na Slovaškem, je približno 2,25 EUR (+ morda pristojbina za plačilo po povzetju, če je pošiljka po povzetju). In približno enak znesek se plača za najmanjšo in najlažjo možno pošiljko (vzorce). Pri več tisoč naročilih na dan bi zagotavljanje brezplačne dostave za trgovca pomenilo več tisoč evrov finančne izgube na dan.

Številčni izračun "brezplačnega" pošiljanja

Brezplačna dostava vzorcevČe vam še vedno ni jasno, zakaj ni mogoče, normalno in ekonomsko pravilno, da e-trgovina zagotavlja brezplačno dostavo tudi za naročila tako nizke vrednosti, poskušajmo to bolj konkretno ponazoriti s primerom: če ima e-trgovina npr. 3.000 naročil vzorcev na dan, bo za dostavo vseh pošiljk prevozniku plačala približno 6.750 EUR. Ker je e-trgovina tudi pri tako nizki vrednosti naročil kupcu zagotovila brezplačen prevoz , to za e-trgovino pomeni dnevno finančno izgubo v višini približno 6.750 EUR in mesečno izgubo v višini 209.250 EUR.

Ali je z vidika finančne stabilnosti in odgovornosti podjetja, z vidika ohranjanja, vzdrževanja ali morda celo izboljšanja kakovosti izdelkov in storitev podjetja v redu, da prostovoljno utrpi tako velike finančne izgube? In to samo zato, da bi lahko e-trgovina pritegnila širok krog kupcev? Ali je normalno, da kupci z mesečnim zneskom okoli 209.250 EUR kupujejo stranke, ki so vržene v koš? Je takšno ravnanje podjetja odgovorno državnim organom, inšpektoratu za delo, davčnemu uradu in tako naprej?

 

Kakšen je nauk?

Če iščete kakovosten izdelek, ki ga nameravate uporabljati in uživati v njegovih vrhunskih lastnostih, ni vredno oklevati zaradi evra ali dveh, ki ju je treba plačati za poštnino. Bi bilo vredno kupiti izdelek slabe kakovosti, ki ga ne boste nikoli več naročili, samo zato, ker je bila poštnina ob nakupu "brezplačna"? Ni bilo vredno. Če iščete kakovost, ne iščite največjega popusta na internetu. Ker tam zagotovo ne boste našli želene kakovosti. Kakovosten izdelek in storitev sta vedno nekaj vredna.